کاش امروز یادی می‌شد از فرمانده مدافعان حرم شهید عبدالله اسکندری که خرداد ۹۳ در حلب سوریه به شهادت رسید و گروه تروریستی اجناد الشام سر از تنش جدا کرد!
چه حکمتی است که آن واقعه در فضای رسانه‌ای در قیاس با شهید حججی خیلی غریبانه ماند؟
ماجرای شهید اسکندری جان‌سوزتر هم بود. چون که عکس‌ها و فیلم کامل بریدن سرش منتشر شد و سرش را مثل سیدالشهداء بر نیزه هم زدند و دورش رقصیدند. پیکرش هم هیچ‌گاه برنگشت!
با این حال برنامه امروز بیشتر جنبه تبلیغی داشت.
کاش اطلاع‌رسانی بشود که بحثی که در عموم براه افتاده که ایشان (شهید حججی) اولین شهید بودند که سرشان را بریدند، صحت ندارد. و این‌که با شهید حججی افراد دیگری هم شهید شدند. آن‌ها چه شدند؟!
✅ پاسخ ✅
1⃣شهید محسن حججی یک نماد و نماینده بود و این به معنی نادیده گرفتن مصداق ها و نمونه های متعدد دیگر نیست!

رهبر انقلاب نیز فرمودند: ما از قبیل شهید حججی کم نداریم[۹۶/۶/۳۰]
2⃣سردار اسکندری زمانی در سوریه شهید شد که هنوز ایران به صورت رسمی اعلام حضور در سوریه نکرده بود و اقتضاء زمان شهادتش آن بود که چندان انعکاس پیدا نکند.
3⃣شهید اسکندری در حین نبرد به شهادت رسید اما شهید حججی در حین اسارت. این خلاف مقررات بین المللی و احکام شرعی اسلام است که با اسیر اینچنین کنند.
4⃣سر مبارک سردار اسکندری پس از شهادتش از پیکر مبارکش جدا شد اما شهید حججی زنده زنده و در حین اسارت سر بریده شد.
5⃣بدنبال پخش کلیپهایی از اسارت و شهادت محسن حججی داعش باهمراهی غرب جنگ روانی را براه انداخت تا بتواند روحیه مردم ایران را در پشتیبانی از مدافعان حرم تضعیف نماید که باالطبع نظام هم این جنگ روانی را که با حربه شهید حججی شروع کردند با همین حربه پاسخ گوید.
6⃣متاسفانه برخی از سایتها و کانالها از روی دلسوزی گول معاندان را خوردند و در همراهی با ضدانقلاب با مقایسه شهدای یاد شده و گرفتن ژست دلسوزی برای شهید مدافع حرم سردار اسکندری، به آرمانهای شهید پشت پا زده وسعی در کم رنگ کردن تبلیغات نظام در بزرگداشت شهید حججی نمودند.

موضوعات: حجاب  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...